Tuesday 29 March 2011

MyDiary2011-30Mac

8.30 am- boringnye.....dah 45 min duduk dlm keta, baru sampai jln kg bandar dlm. aku ni dahlah rasa nak terkucil.

9.15 am - akhirnya sampai juga aku ke lab... banyak keje nak buat ni..., nak tlc compare sampel semlm dgn compound yg dah dpt. ya allah... berkatilah usaha aku sepjg hari ini.. amiiin.

5.00 pm - aku nak balik dah. penat betul buat tlc dr pagi sampai ptg. esok aku bercdg nak buat kromatotron fraksi saba4662-6 sbb ada 406 mg, so aku guna plat 1mm. tadi aku dah tanya husna dia kata plat tu ada katlab atas. so esok pagi2 aku akan naik amik plat utk panaskan, lepastu nak buat tlc fraksi tu guna sistem pelarut 8.6k:1.4m dan try juga 8k:1ea:1e.

7.00 - masak hidangan utk makan malam, malam ni aie ada tuisyen pukul 8.30.

9.00 pm - mengadap adik buat keje sekolah pulak, sambil tgk tv dan mkn nasi dgn an. bilalah agaknya aku nak buat kerja aku. malaslah nak pk buat menambah tension je.

9.15 pm - abg call bgtau baru nak bergerak. mamapun baru nak bergerak juga dari kluang. kenalah suruh yani kemas bilik tido.

No comments:

Post a Comment